MARKETING INTERNETOWY

W Polsce jest ponad 14 mln internautów, którzy spędzają w sieci coraz więcej czasu. Co trzeci Polak posługuje się pocztą elektroniczną.

 

Dziś trudno sobie wyobrazić działania firm bez ich obecności w internecie. Internet to nieodzowne narzędzie – umożliwia wymianę korespondencji, dzielenie się opiniami, publikowanie danych, promocję produktów i usług oraz ich zakup, pomaga utrzymywać indywidualne relacje z klientami. Na dodatek, zmienia się szybko i często.

 

Portale, wortale, fora dyskusyjne, blogi, serwisy społecznościowe to narzędzia coraz częściej wykorzystywane w procesie budowania reputacji marek. To czy i jak firma prezentuje się w sieci ma wpływ na jej wizerunek i sposób, w jaki jest postrzegana.

 

Nasze działania z zakresu marketingu internetowego obejmują:

• E-mail marketing

• ePR

• analizę danych

• linki sponsorowane (Google Adwords)

• Reklama internetowa (planowanie kampanii i przygotowanie formatów reklamowych)